Wat een ervaring! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu Wat een ervaring! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu

Wat een ervaring!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

18 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Weer terug in Johannesburg en ik kan terug kijken op een paar geweldige weken. Het laatste verslag laat nog heel even op zich wachten, maar ik kan zeggen dat dit echt zo een geweldige ervaring is geweest. Wat ga ik de leeuwen missen, niet meer wakker worden van het gebrul en niet meer even kroelen met de cubs en de devils.


  • 18 Juli 2014 - 18:27

    José:

    Love your pics!! ❤️

    Is het nu al weer bijna voorbij.....??? Gaat snel!!
    Ben benieuwd naar al je verhalen en gebeurtenissen!

    Hele goede reis mopske!

    Zie je snel!

    Liefs & heul veul kusjes xxx

  • 18 Juli 2014 - 19:04

    Carla:

    Mooie foto,s,!!!!!!! Tot zondagxxx

  • 21 Juli 2014 - 08:33

    Marita:

    Wat een geweldige foto's meis, een enorme ervaring. Daar ga je nog jaren van nagenieten.
    Het was heerlijk om zo een beetje met je mee te genieten, dank je wel.
    Liefs van Marita

  • 21 Juli 2014 - 11:36

    Marzena Mielec:

    Hi Chan,

    Het zijn prachtige foto's!!!!!!! Ik ben een beetje jaloers op jou! Geniet van de mooie momenten en tot gauw!

    Lieve groetjes, Mar xxx

  • 21 Juli 2014 - 12:33

    Mami Asante:

    He Chant,

    Wat een leuke mooie foto's! Ziet er heel gezellig uit!
    Als ik dit zie, wil ik ook meteen op reis....
    Geniet ervan en ben benieuwd naar al je verhalen.

    Groetjes en tot snel!
    Mami

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 2139
Totaal aantal bezoekers 5651

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 20 Juli 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: