Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes

Blijf op de hoogte en volg Chantal

30 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

Yes! Nog een paar uurtjes en dan vlieg ik richting Johannesburg!
Ik geloof dat ik alles nu wel heb ingepakt, niks vergeten hoop ik dan maar. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe deze weken eruit gaan zien en wat ik allemaal ga meemaken, wie ik ga ontmoeten en of ik na afloop zeg 'Jongens de ballen, ik ga weer terug' :). Ik ga vooral heel erg genieten van de jonge leeuwen, zo bijzonder om straks zo'n klein leeuwtje vast te houden en ze voor een heel klein gedeelte van hun leven te mogen groot brengen. Jeetje.. heel spannend dit!

  • 30 Juni 2014 - 12:33

    Sharon Van Dongeren:

    Skatjuhhhhh. Wordt sowieso een fantastische ervaring! Geniet er volop van en verzuim je geest :) Knuffel, Sharrie.

  • 30 Juni 2014 - 13:38

    Pientje!:

    Lieve Chant!

    Dat kannie missen; ik weet zeker dat jij een prachtige tijd tegemoet zal gaan!!

    Geniet met volle teugen meis, en ik houd mn oogje open hier voor mooie verslagen+fotoos!

    Dikke knufxxxx

  • 30 Juni 2014 - 15:57

    Carla:

    Lieve Chantelotje,

    Het is bijna zover ik vind het net zo spannend als jij.
    Jij gaat straks vliegen, bij mij vliegen er vliegen in mijn maag.
    Geniet en neem alles in je op, geef de leeuwtjes ook een knuffel van mij!!!!!

    Heel veel knuffels xxxxxxxx
    Mama

  • 30 Juni 2014 - 15:57

    Carla:

    Lieve Chantelotje,

    Het is bijna zover ik vind het net zo spannend als jij.
    Jij gaat straks vliegen, bij mij vliegen er vliegen in mijn maag.
    Geniet en neem alles in je op, geef de leeuwtjes ook een knuffel van mij!!!!!

    Heel veel knuffels xxxxxxxx
    Mama

  • 30 Juni 2014 - 16:03

    Sandra :

    Lieve Chantal

    Heel veel plezier en succes!!!
    Dikke knuffel voor jezelf en de leeuwtjes

  • 30 Juni 2014 - 17:44

    José:

    Heel veel plezier toekie!! <3 xxxx

  • 30 Juni 2014 - 19:09

    Ineke:

    CHANTAL GOEDE REIS EN GENIET ERVAN.XX

  • 30 Juni 2014 - 19:22

    Debby:

    Lieve Chant,

    Heel veel plezier en doe voorzichtig! Zo stoer en zo trots op je!

    Doe voorzichtig en GENIET!!!

    Xxx

  • 30 Juni 2014 - 21:07

    Steffie:

    Lieve chantie,

    Heel veel plezier met deze mooie uitdaging, heel trots!

    Dikke kus Stef en Lynn

  • 01 Juli 2014 - 23:16

    Kelly:

    Hoop dat je niets vergeten bent en een goede vlucht heb gehad! En natuurlijk dat t een leuke groep is. Na zo een tijd er naar uitgekeken te hebben ben je daar dan! Andere kant van de wereld (zo goed als...) tussen de leeuwen!

    Kijk er uit naar je foto's en natuurlijk van mij ook een knuffel voor de leeuwtjes!

    Xx

  • 02 Juli 2014 - 10:27

    Marita:

    Ohhhhh, nou zie ik wat je gaat doen!!! Ik zei begin dit jaar nog tegen mijn man, dat ga ik doen dit jaar. Wat gaaf joh.
    Ik wens je heeel veel (knuffel)plezier en een prachtige reis toe. En vooral genieten en vooral heel veel foto's maken en dingen opschrijven, al is het maar kort en dan absoluut niet de namen vergeten te noteren van de mensen die je ontmoet, want als je terug bent, vergeet je dat helaas weer snel.
    Ik ga je zeker volgen.

    Dikke xxx vanaf de Boerderij.

  • 02 Juli 2014 - 16:01

    Rutger:

    Spannend. Wat zal dit leuk worden!

    Hou ons op de hoogte.

    Rutger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 5652

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 20 Juli 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: