Dag 3 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Chantal

03 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Dag 3 en we zitten met z'n alle aan de drank, muziek staat hard en de verhalen worden steeds slapper. Morgen ochtend vertrekken we allemaal naar ons project. Wij zijn met 10 man. Het is een uur of 3 rijden hier vandaan en we vertrekken rond een uur of 9. De afgelopen dagen hebben we door Johannesburg en Pretoria getourd. Veel gezien en gehoord over de geschiedenis van Zuid Afrika. Het verblijf hier in het guesthouse is echt top. Er wordt goed voor ons gezorgd en het is elke avond feest. Vanochtend had ik dan ook lichtelijke kloppingen in mijn hoofd. De meeste mensen hier komen uit Noorwegen. Dus naast Engels en Zuid Afrikaans kan ik ook mijn Noors een beetje bijspijkeren. Ik hoop dat we in Ukutula iets van internet hebben, want al het moois moet natuurlijk nog beginnen.

• 03 Juli 2014 - 22:59

Jaim:

Liefje wat goed om te lezen dat je ook een cursus Noors erbij doet ..
    LoL
    Het klinkt iig allemaal goed en fijn dat er goed gezorgd wordt voor jullie.
    Had je ze niet verteld dat ddoor de ijle lucht je slechter tegen drankjes kan ;-)
    Hele goede reis morgen, dan gaat het echt van start ... chasing dreams
    Dikke kus en geniet ik kijk uit naar je verhalen de aankomende weken .

• 03 Juli 2014 - 23:17

Carla:

Wat goed dat je eindelijk je Noors kan gebruiken!!! Öre, smore,.
    Elke dag feest, is niks voor jouw toch, laat ze je maar lekker smaken.
    Morgen gaat het dus echt beginnen!!!geniet piefie
    Kxxxxsjes

• 04 Juli 2014 - 00:34

José:

Hop hop hop! Noors pakken we ook nog ff mit!
    Gewoon omdat het kan! Goed bezig wijffie!

Kan niet wachten op de verhalen over de leeuwtjessssss

Succes en veel kussiessss

• 04 Juli 2014 - 07:43

Grada:

Een liefdevolle groet uit Amsterdam. ..van je tante...xxx

• 04 Juli 2014 - 10:56

Pientje!:

Chant!

Dat ziet er al helemaal gaaf (en gezellig

• 04 Juli 2014 - 11:00

Ehhhh Pientje Deel 2 Denk Ik..? :

Ik geloof dat er even iets niet goed ging hihihi!

Lieverd geniet er met volle teugen van, morgen dan eindelijk je eerste ontmoeting met de welpjes, zo benieuwd... ❤️

Dikke knuffel ook van Bar!

• 04 Juli 2014 - 14:07

Cees B.:

Ziet er geweldig uit. Lijkt een erg leukeen jonge groep.

• 07 Juli 2014 - 07:30

Marita:

Hoi Chantal, het ziet er allemaal geweldig uit! leuke groep en al heel veel gezien. En het is nu maandag, dus je eerste ontmoeting met je welpjes heb je al gehad. Ben zo benieuwd hoe dat is, al kan ik wel iets reden ;-).