Dagen voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu Dagen voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chantal Roelofs - WaarBenJij.nu

Dagen voor vertrek

Door: Chantal Roelofs

Blijf op de hoogte en volg Chantal

25 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

Over een dag of 5 vertrek ik dan eindelijk naar Zuid Afrika. Ik ga daar mee doen aan een vrijwillgersproject op een 'leeuwenboerderij'. Whaahaa ik heb er zo een zin in. Wat een ervaring. Het is nu winter in Zuid Afrika. Niet dat het ontzettend koud is, overdag is het rond de 21 graden. Priimaa temperatuurtje. s'Nachts kan het flink afkoelen dus wat extra sokken en een dikke trui gaan wel mee de koffer in.
Ik vlieg op Johannesburg en kom daar de volgende dag rond 09:00 uur s'ochtends aan. De eerste 3 dagen bestaan uit een orientatiegedeelte. We leren hier over het land, de cultuur en natuurlijk hoe we de leeuwen moeten gaan verzorgen. Op woensdag gaan we gezamenlijk naar Soweto, een stadsdeel van Johannesburg we sluiten de dag af met een echte Zuid Afrikaanse Braai. De volgende dag krijgen wij een cultural experience.. mij benieuwen wat dat inhoudt. Op vrijdag gaat het dan echt beginnen en vertrekken we naar het project. Ik kan niet wachten!

  • 25 Juni 2014 - 15:18

    Carla Roelofs:

    Spannend!!! Wil eigenlijk wel met je mee.

  • 25 Juni 2014 - 22:59

    José:

    Liefste!

    Heel veel plezier! Ik vind je een kanjer dat je dit avontuur aangaat! Denk dat je onwijs
    veel zal leren en plezier zal hebben.
    De leeuwtjes kunnen geen betere verzorgster wensen dan jij!

    Ga je missen!
    Geniet ervan, van elk moment en elke seconde...

    <3 & kusjessssss

  • 01 Juli 2014 - 23:13

    Kelly:

    Woehoeeeee!! Spannend allemaal!!!
    Geniet!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 5656

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 20 Juli 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: